Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

betekenis van mijn droom, hulp AUB

Cherren
14 jaar geleden

onlangs droomde ik dat ik op het werk was. Op het pleintje nabij mijn werk was er een kermis, Terwijl ik aan het werk was zag ik mijn ex langs lopen met zijn nieuwe vriendin. Ik had hem in geen tijden gesproken dus was nogal verbaast om hem te zien en ben voordat hij mij zag naar achteren gegaan. Na een aantal minuten dacht ik dat hij al verder zou zijn gelopen wat dus niet het geval was. hij zocht mij, waarom weet ik niet maar ben ondertussen gewoon weer aan het werk gegaan. plotseling stond hij pal voor mij en zei mijn naam. ik wist niet hoe snel ik daar weg moest zijn. naar mijn gevoel had ik hem niets te zeggen en wilde ook niets van hem weten. ik dacht dat het ontwijken wel zou helpen maar niet dus want zijn vriendin kwam toen naar mij toe, ik kende haar niet dus veel had ik ook niet veel tegen haar te zeggen. Mijn ex probeerde het weer en wist mij deze keer staande te houden. ik duwde hem, waardoor hij nauwelijks goed op zijn benen kon staan waardoor hij even ging zitten,en verband van een enorme wond afhaalde. van slag wilde ik naar huis en rende richting mijn auto dat op de parkeerplaats was geparkeerd. naar mate ik dichterbij mijn auto leek te komen zag ik een groot half dood en helemaal bebloed dier naar mijn liggen. ik durfde het niet aan te raken en ook niet meer in mijn auto te gaan. ben toen terug naar mijn werk gerend waar mijn ex nog steeds was.
op het moment dat hij iets aan mij wilde vertellen werd ik wakker

IS ER IEMAND DIE MIJ ZOU KUNNEN ZEGGEN OF ER EEN BOODSCHAP AAN DEZE DROOM ZIT..

BVD,
Cherren

Sab
14 jaar geleden

Wat ik ga schrijven is slechts wat ik denk, het wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is!
Probeer je gewoon te helpen, maar heb al eerder meegemaakt dat mensen het allemaal wat te serieus opvatten dus zet het er effe bij :)
Maar weet het dus niet zeker,

Denk dat hij nog steeds veel aan je denkt, en jij duwt hem dus jij wilt hem niet meer ofzo?? (de Grote wond) hij heeft daar veel pijn en verdriet van al durft hy dat misschien niet toe te geven.
En dat half dood dier, zou het niet weten, kan er ook niks over vinden maar misschien symboliseert het hem wel, je rende weg na je auto, dat deed hem nog meer pijn, misschien is hij zichzelf als het ware in jou kwijt geraakt (emotioneel afhankelijk) en zonder jou voelt hij zich verloren ofwel dood.

Hoop dat dit je kan helpen, als het niet klopt kan ook :) Dikke Kus!!!!