Hallo allemaal,
Ik zou graag de betekenis van mijn droom weten, misschien dat iemand mij hierbij kan helpen?
Vannacht droomde ik dat er een enorme berg zand zowel links als rechts van mij was, ik stond dus in een dal.
Welke kant ik moest beklimmen wist ik niet, maar op 1 van de bergen zou mijn huis zijn.
Mijn ouders en broertje waren er ook maar die wisten ook niet welke kant ik op moest.
Plots rende mijn broertje de linker berg op (terwijl hij met mijn ouders mee zou gaan) dus ik besloot dan ook om die te nemen, ook om hem terug te halen.
Op de berg was ook een stad aangebouwd waar ik doorheen moest, ik weet dat als ik alleen maar rechtdoor de stad zou lopen ik niet zou afdwalen.
Het zand was zwaar, maar af en toe was er een soort roltrap waar ik op mee kon 'liften'. Het was een zware tocht naar boven.
Plots was ik in een huisje, ik had me daar verstopt, of de man van het huisje had mij verstopt...hoe dan ook ik was in het verkeerde huisje beland, dus ook de verkeerde berg :(
Ik kreeg het gevoel alsof ik daar niet mocht zijn omdat de man mij verstopte...en toen werd ik uitgeput wakker.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat dit betekend.
Groetjes,
Sterre.