Heey,
Vannacht had ik een rare droom ik zou graag willen weten wat het betekend, kan iemand me er iets over vertellen?
Ik woonde ergens waarvan ik niet wist waar het was het was een best groot land en aan de overkant was nog een stuk land ( het is te vergelijken als spanje en daaronder marokko alleen dan veel kleiner). Ik was met mijn moeder en we kwamen op een plek terrecht weiland met ijzerenhekken en een grootte schuifdeur die openstond. Toen we daar aankwamen was het heel raar er stonden allemaal mensen en ook wat campers en vervallen containers, daar leek het een beetje op.. Er lagen wat dieren ook bij honden etc. toen liepen we naar de andere kant waar het ophield met de campers en containers daar zag ik een hele waterbak de wanden waren van hout en het water was een beetje groen achtig. Toen we aankwamen lag er een wit uitgehongerd paard met allemaal modder vegen over z'n lichaam. Toen hij probeerde op te staan viel hij in het water, hij bleef daar liggen met ze benen onderzich ik bleef de hele tijd kijken je zag hem goed maar opeens was hij weg naar een wat modderiger deel in de bak toen was het een zwarte schaduw die veel grootter was. Later kwam het paard eruit en hij was toen zwart en niet uitgehongerd en had een veulentje bij zich. Wat er toen gebeurde weet ik niet meer wel dat ik een landkaart pakte en het bekeek het zag er heel raar uit ik zei toen tegen mijn moeder van 'kijk hier hebben we gewoond we woonde al die tijd heel dicht bij (bij de plek waar we nu waren), je moest alleen de brug oversteken' toen keek me moeder me heel raar aan en begon een klein beetje te lachen en zei ja dat denk jij maar. Ik keek toen verder op de kaart stonden geen bekende plaatsnamen op verder maar er was dus aangegevn dat er ergens anders nog zo'n plek was als dit.
Kan iemand hier iets mee :D?
x