Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

oud huis

14 jaar geleden

Hoi,

Ik ben reeds 4 jaar geleden verhuist, en ik droom nog heel vaak over mijn oude huis droom 1 ging als volgt; ik was in mijn moederskamer met een vriend van mij (waar ik in het verleden intiem mee ben geweest, maar nu t contact een beetje is vervaagd) en we lagen op bed te slapen en ineens lag hij met zijn hoofd op me heupen(:s) moment later was ie ineens weg en kwam me moeder binnen..

Droom 2: ik was ergens weet niet meer waar en stond naakt samen met een vrouw (ben zelf een vrouw) onder de douche...

deze twee dromen hebben niks met elkaar te maken(denk ik) maar zou iemand mij een beetje opweg kunnen helpen met de betekenis ervan?

Alvast bedankt!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024