Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over rat

queenviolet
14 jaar geleden

Hi
Ik wil een droom voorleggen.
Ik droomde dat iemand tegen me zei: er loopt een grote zwarte ray door je huis en woont onder je trap in de kelder.

Op een dag zat ik in de woonkamer, toen ik een grote zwarte rat voorbij zag komen. Hij stopte even en keek naar mij en vervolgde zijn weg naar buiten.
Ik liep hem achterna. Eenmaal buiten gekomen, zag ik een man in een heel mooi oranje/beigekleurig net pak op een schommel staan.
Ik begon meteen tegen hem te schelden en zei tegen hem dat hij op moest donderen, omdat ik wist dat het de rat was, die een gedaante van een man had aangenomen.

Hij zei: ik ga niet weg, want ik woon in de kelder onder de trap en ik heb het huis gekocht.
Ik zei op mijn beurt: ja maar je loopt wel door mijn huis om er te komen en dat wil ik niet.

Hij stapte van de schommel en af en liep weg met de woorden: het is niet jou huis, mar van de woningbouwvereniging.
Ik werd heel boos en bang, want hij liep weg en ik kon niets meer tegen hem.

Dat was mijn droom. En het blijft maar spoken door mijn hoofd.
Wie weet een uitleg?

Dank je

Ladyxxl
12 jaar geleden

Ik weet niet of ja antwoord hebt gekregen het is al 2 jaar geleden de Rat en man staan voor een vijand in dit geval een man die je vijandig tegenover je staat. Jij dacht dat je van die persoon af was maar deze persoon is nog niet klaar met jou.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt maar misschien ben je er zelf al uitgekomen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024