Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over vuur

Ira
14 jaar geleden

hallo allemaal,

Wie o wie kan me helpen met de volgende droom die ik had?
Ik droomde dat ik in India was bij een Indiase familie in een groot wit landhuis. De familie was een dagje op pad en ik was alleen met de opa van het gezin thuis. Ik liep naar buiten en het was een heldere prachtige zonnige dag. Het huis was omgeven door een grasveld. In de verte zag ik donkere wolken en ik keek eens goed wat dat nou was. Ik zag dat het rookwolken waren van een bosbrand. In de donkere wolken hing een volle maan, die volle maan draaide 3 keer rond.
De vlammen reikten tot aan de hemel, zo hoog. Ik riep de opa van de familie, het vuur kwam snel dichterbij. De opa deed een of ander gebed, waardoor de snelheid van het vuur iets afnam. We stapen in de auto en reden rustig weg. Even verderop kwamen we langs de bosrand en zagen dat het vuur daar gestopt was en nog een klein beetje nasmeulde.

Ik had toen ik wakker werd noch een slecht, noch een goed gevoel hierover..
Ondanks dromenuitleg online kan ik niet helemaal thuisbrengen wat ik hiermee moet, alhoewel ik wel het gevoel had dat dit een zgn. ´grote droom´ is met betekenis.

Alvast dank voor jullie reacties!

Groetjes,
Ira

joy
14 jaar geleden

dat wil zeggen dAT JE VEEL MOET NEUKEN
ZONDER CONDOOM EN MOET DOEN WAT DE JONGE WILT DAN AL JE JE LEVE BETER LEVEN
GR JOY :p

Santa
13 jaar geleden

Droom over vuur, zeg maar brandstapel, wat betekent dat

dank en vg

13 jaar geleden

Hoi Santa en Ira.

Vuur is het archetypische symbool van liefde. Het kan het liefdesvuur zijn dat brand, maar het kan ook de verterende hartstocht of jaloezie zijn. Het vuur kan ook verbranden wat we in feite niet meer nodig hebben zodat we ons weer kunnen richten op de toekomst. Vuur kan zich echter ook tot een zeer gevaarlijke brand ontwikkelen, in dat geval zal het veel van ons gevoel vernietigen.

Soms kunnen we over bepaalde aangelegenheden beter gras laten groeien.

De maan is een vrouwelijk symbool, het symbool van het onbewuste. De verschillende maanfasen worden ook wel geinterpreteerd als de maandelijkse cyclus van de vrouw.

Het vervoer staat symbool voor de manier waarop wij ons levenspad bewandelen. De auto staat symbool voor ons eigen ik dat we onder controle moeten houden willen we geen brokken maken.

De brandstapel sluit ons verleden af en maakt ons klaar voor een nieuwe levensperiode. .

Kijk maar of jullie er wat mee kunnen.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024