Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over zwangerschap, maar geen dikke buik

sunshine
14 jaar geleden

Hallo,
Ik heb vanacht gedroomd dat ik al ruim 8 maand zwanger was maar dat er nog helemaal niks te zien was (geen dikke buik)
In mijn droom raakte ik heel erg in paniek en vroeg iedereen om hulp maar er was niemand die tijd voor me had en mijn verhaal aan wilde horen.
wat kan deze droom te betekenen hebben?

Alvast bedankt

Groetjes
Sarah

cissi
13 jaar geleden

niet lachen, het is de ochtend van 26 dec 2011 vannacht dus eerste kerstnacht droomde ik dat ik zwanger was , had een dikke buik ,maar ik wist dat het van niemand die ik kende dus ook mijn man niet, was. Ik was gewoon zwanger alleen maar dat. Er was een persoon bij ons de hele tijd en die had een buitenlands uiterlijk had en heel streng keek, die persoon hielp mij bij alles dus beschermde mij ,ik heb de laatste tijd heel vreemde dromen ..het eerste wat ik deed toen ik wakker werd was googlen wat dit kon betekenen maar heb nog niets gevonden. ps ben te oud om nog kinderen te baren.

13 jaar geleden

Hoi sunshine

Wie als vrouw over een zwangerschap droomt zou in het waakbestaan een droom in vervulling kunnen zien gaan.

Het getal 8 is hier belangrijk.

Dood en opstanding; oneindigheid (de acht horizontaal wordt als teken van oneindigheid gebruikt).
Regeneratie en een nieuw begin. Anderzijds kan de acht als volledigheidssymbool er ook op wijzen dat in een bepaalde situatie de mogelijkheden uitgeput zijn; de rest van de droom kan op een dergelijke uitleg wijzen; en in die zin kan de acht de betekenis van een waarschuwingssein hebben.

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Groeten H@ns.

13 jaar geleden

Hoi ciss

Wie als vrouw over een zwangerschap droomt zou in het waakbestaan een droom in vervulling kunnen zien gaan, dat kunnen b.v wensen zijn.

Ik denk dat jou droom met 1012 te maken gaat ktijgen

Kijk maar.

Groeten H@ns.

13 jaar geleden

Dromen over zwangerschap kan toch ook over ontwikkeling te maken hebben ?
Dacht ik altijd :p
Dat heb ik ook vaak gedroomd. Of dat ik een baby had, en deze hele tijd bij
me moest houden, wat echt vervelend was.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024