Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Het jaar 3000 Millenium 3

14 jaar geleden

Ik heb gedroomd of het was net een sterke flashback .
Ik werd met een soort cola fles wakker in een andere tijd ik wist niet wat ik daar deed ik dacht ik zoek snel werk om daar te overleven .
en door die fles cola liet ik het jaar getal bewijzen dat ik uit het jaar 2010 kwam .

het jaar 2010 - mensen van de supermarkten in het jaar 3000 dachten allemaal - nee hoe is dat onmogelijk .
ik zij ik werd buiten wakker in een soort open vlakkig ruimte waar heuvels waren .ik werd wakker op een zand heuvel ofso waar mensen daar buiten slapen .

later ging ik verder kijkje nemen en zag ik dieverse vliegende auto's in de form van hovercraft die ook de lucht in kon gaan vliegen .
ik kwam in een moderne huis waar een pijp te zien was waar je in moet glijden en je lande daarna rustig - tijdens het glijden zag ik dus vliegende auto's van het jaar 3000 .

vraag me toch af wat ik daar deed - ik had een gebed gedaan om kijkje te nemen in het jaar 3000 .

1 keer bewerkt. De laatste keer was 14 jaar geleden door Y3000.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024