Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hoi, ik heb laatst een rare droom gehad het was maar een korte droom.En ik zou graag hier uitleg over hebben of iemand mij hiermee kan helpen of iemand die hetzelfde aan de hand hebben gehad.
Ik ben een meisje ik woon bij mijn ouders saemen met mijn oudere zus en kleine broer.Dit is mijn droom:
Op een avond was ik en mijn broertje thuis met mijn ouders.Mijn ouder hadden een hevige ruzie en daardoor moesten ik en mijn broer naar ons kamer gaan.We deden dat en al gauw was het bedtijd ik en mijn broer lagen voor die ene nacht samen op de kamer omdat we bang waren.Niemand kwam ons goedenacht zeggen of een nachtzoen geven we durfden zelfs niet naar beneden te gaan.We wisten dat papa en mama onder waren de hele nacht want ik hoorde niemand het alarm opzetten.De volgende morgen kwam ik beneden en mijn broer kwam na mij onder.Ik zag niemand.Papa zag ik niet waar hij was wisten ik en mijn broer niet.Ik ging zoals elke morgen in de achterruimte een chocobroodje halen voor smorgens te eten en toen zag ik een gordijn in een knoop hangen met bloed erop en bloed op de grond.En het eerste wat in mij opkwam was dat papa mijn mama had opgehangen en ik begon histerisch te wenen, mijn broer kwam en vroeg wat ik had maar ik was zo hard aan het wenen dat ik de kracht niet had om te antwoorden.Ik ging naar de voordeur en ineens stond papa daar voor de deur ook heel hard aan het wenen met bloed op zijn kleren.Hij zei dat het zijn bedoeling niet was om mama te vermoorden.Hij zei dat hij van haar hield.Ik kon nog altijd niets terug zeggen want ik zat vol angst.Ik rende de deur uit opweg naar mijn oma die wat verder woonde.
Toen stopte mijn droom en ik schoot wakker en van de angst was ik naar mijn ouders hun kamer gaan kijken of ze er nog alle bij lagen.Is dit een teken?? Kan dit echt gebeuren?? want mijn ouders hebben wel al eens ruzie gehad maar niet zoo hevig en niet erg ofzo.Ik heb bang en ik denk er de hele dag aan die droom ik peiker erover.Help
vananacht heb ik een ongewone droom gehad..
de eerste ging als volgt: ik was een straat van me huis af ofja ik speelde daar (ondanks dat ik al 16 ben)
opeens was ik voor een grote poort van en park met een jongen die ik niet kende ik weet niet waarom maar ijk zei tegen hem kom we moeten vluchten
hij had een rugzak gemaakt van kleurige schelpen en hij was zlef een beetje donkergetint
ik voelde me veilig bij hem.
plotseling
toen ik in de stad terecht kwam verloor ikhem uit het oog en was ik alleeen.
ik rende en rende
en opeens kwam ik een man tegen : ik kan zn gezicht nu nog voor mn geest halen.
zwarte haren met veel gel.lang,een bekend gezicht maar zou niet weten van wat.
hij achterolvgde me en toen ik mn vader tegen kwam in de auto herkende ie me niet!
hij hielp me niet hij zei dat zn dochter thuis en dat ik een vreemde was ik kwam een meisje tegen waar ik me ook veilig bij voelde en samen kwamen we in een flat terecht waar iemand woonde die ons hulp kon bieden maar op een of andere manier werden we gevonden en we vluchtten.
ik rende verder en werd nog steeds achtervolgf ik kwam in een kelder terecht met allemaal verschillende stukken van lichamen handen,vingers,voeten,zelf s 1 gezicht de achtervolger liet het zien ik zag de hele moord scene voor me. een jongen en de vriendin ervan zijn hier vermoord drong tot me door..
toen schrok ik wakker.
deze droom vond ik best eng ik heb er ook een slecht gevoel bij ik ben net wakker en heb meteen deze droom maar hier o[pgeschreven want bhij blijft door mn hoofd dwalen iemand enig idee wat eht zou kunnen betekenen?
Droominfo, © 2024