Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

hoge golven

14 jaar geleden

ik droomde dat ik op een hoge duin stond en dat opeens de golven heel hoog werden met schuim koppen en aan de andere kant waren opeens ook hoge golven. ik kon nergens meer naar toe, zwemmen was onmogelijk. de golven werden zo hoog en het was heel angstig.

Jen
14 jaar geleden

Droomde ik vroeger ook heeel veel, en over veel water.. Het betekent dat je overweldigt word door je intense, heftige emoties (waarschijnlijk zit er nog veel verdriet in je verborgen dat onderdrukt word en eruit moet) Misschien moet je leren je meer te uiten/assertiever te worden.. Herken je er een beetje in? Hoop dat je er wat aan hebt. En succes!

14 jaar geleden

Hoi elsschuuring

Droom je dat je door een vloedgolf meegesleurd wordt, dan staat dit voor de overweldigende kracht van je emoties, die wellicht gepaard gaan met tranen die je in je echte leven niet huilt

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024