Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mijn vriendje

Moonn
14 jaar geleden

ik vraag me af wat het betekent als mijn vriendje het zelfde blijft in mijn dromen, als de rest die ik aardig vind enzoo anders word, in een anime [japanse tekenfiguurtjes] veranderd.

xMARYx
14 jaar geleden

Hallo Moonn,

Dromen waarin mensen veranderen in cartoonachtige figuren, kunnen er op duiden dat je deze mensen niet serieus neemt. Daar je vriendje wel realistisch wordt afgeschilderd in je droom, zou dit kunnen betekenen dat je hem wel serieus neemt en veel waarde hecht aan zijn mening.

Dromen over cartoonachtige figuren kunnen ook je behoefte aan luchthartigheid en plezier symboliseren. Dit is met name het geval als in het dagelijkse leven stress ervaart.

Om deze droom verder uit te kunnen leggen is echter meer informatie nodig over jouw relatie met je vriendje. Bijvoorbeeld, wordt deze relatie door jullie omgeving (familie en vrienden geaccepteerd? En geeft jou vriendje jou de ruimte om je relatie met je eigen familie en vriendegroep te onderhouden? Ervaar je voldoende vrijheid in je relatie of heb het gevoel dat deze relatie je benauwd?

Ook het gevoel dat je had bij de droom is belangrijk voor een goede uileg. Voelde het als een plezierige droom of juist niet?

Ik ben erg benieuwd naar je antwoord!

Moonn
14 jaar geleden

Onze relatie is tot nu toe wispelturig geweest zeg maar. De ene keer ging het heel goed , daarna gebeurde er weer iets vreselijks waardoor of ik of hij niet weet wat je moet doen, verdrietig word, boos word enzovoort. Maar nu gaat het wel weer heel goed. Ik kreeg de droom vlak na dat mijn ex trug kwam waar ik nog steeds van hou, die ex die had in die relatie 5 maanden neit gezien tot op een zekere dag, en ik vroeg toen of mijn ex nog wel van me hield, en mijn ex draaide er eerst heele verhalen om heen (ik weet nu waarom maar dat komt straks) dus ik vroeg het weer en toen zij mijn ex : ' Eerst wist ik neit of ik wel van je hield, daarna deed ik gewoon mee, maar nuw eet ik het zeker ik hou neit van je' en mijn ex zij dat toen presies op de dag dat ik er aan dacht om altijd wel bij mijn ex te blijven dus dat was een erge shock voor mij. En toen viel ons contact weg en ik zag mijne x een jaar niet. ik had inmiddels een ander gekregen en het ging heel goed mijn vriend had me zlef bijna uit de depresie gehaald van mijn ex, maar toen kwam die weer opeens opduiken. Mijn ex zij toen dat ie het goed wilde maken. Ik was al weer best van streek dat mijn ex trug was dus ik nam even een pauze en ging naar buiten, ik kwam laer trug en besprak het verder. En mijn ex zij dat ie het eerst wel op vrienden wilde houden en mischien later wel weer een relatie maar eerst kijken hoe het gaat (mijn ex wist nog neit dat ik al een ander had) Ik was daar van dus ook heel erg geschroken (en dit gepsrek tussen mijn ex en ik was trouwends op msn) en mijn vriendje en een andere gewoone vriend van mij zaten er bij en mijn vriendje begon heel erg boos te worden vanaf dat mijn ex weer op kwam duiken werd eht alleen maar erger en toen mijn ex zij dat ie mischien weer een relatie wilde zij die da ik moest kiezen. en dat vond ik al helemaal niet fijn want dat was me al is eerder overkommen tussen hem en mijn ex in met een ander, en dat was daardoor best wel gaan escaleren. dus werd het een heele vervelende en stressvolle dag etc. ik ging toen na het gepsrek weer naar buiten en ging vanzelf zonder er bij na te denken aan het begin dan, bij alle plekken langs waar ik me fijn voel , en de plekken waar ik mijn vriend en mijn ex had ontmoet. En uitijndelijk kwamen we bij een groote toren waar ik mijn ex had ontmoet en mijn vriendje liep de heele tijd mee en zij dat ik hem ook daar had ontmoet , dat was ik vergeten maar dat is dus best wle toevallig. En ik ging bij de toren zitten een beetje nadenken maar het hielp neit echt , later thuis toen werd mijn vriend weer erg kwaad en hij stuurde een sms naar de vriend die er tijdens het gesprek ook bij zat ,, hij stuurde dat hij een kogel door zijn hoofd wilde. En dat liet me dus erg schrikken, bovendien vond ik eht al helemaal neit fijn dat hij zoiets om mij zou doen, amar ik heb dat geloof ik nog neit helemaal duidelijk gekregen .en hij zij vlka daarna dat ie weg wilde gaan maar ik duwde hem trug de bank op en ging bij hem zitten en dacht heel erg na, en uitijndelijk had ik dus toch voor hem gekozen. Maar die reede was volgends mij voral dat ik hem neit dood wilde en ik geef heel veel om hem , alleen dat vlinders in je buik gevoel is sterker bij mijn ex, maar ik vertrouw mijn vriendje meer. Maar nu is het zo gelopen dat ik weer vrienden kan wordne met mijn ex dat ik erg leuk vind , en mijn vrinedje blijf houden.

maar nu over die droom die ik vlak na het gesprek en dat mijn vriendje een kogel door zijn hoofd wilde kreeg:
Ik was aan eht begin in een soort centrum van een camp, en ik had een boodschappen tas bij me, Ik ging een winkel binnen en haalde daar allemaal lekkere dingen zoals taart, warrom wist ik nog neit presies. Toen ik daarmee klaar was wist ik neit waar ik naar toe moest gaan. En toen kwam er opeens een klein blond jongetje en vroeg aan mij of ik de weg neit wist. Later wees dat jongetje me de weg naar een bungalow in die camping, We gingen een schuin klein trappetje op omdat de helling nogal strak was dus was er een klein trapetje omhoog gemaakt zodat je daarboven in een soort bos kwam met hier endaar een paar bungalows, Toenw erd ik zeg maar gezapt naar de bungalow en ik zag dat er een feest was ik zette alle lekkernije op ene tafel in de tuin neer. Ik zag toen mijn ex zoals het stripfiguurtje waar mijn ex altijd op leek. ik wist gelijk dat mijn ex het was. En ik was erg verbaast , verlegen en een soort van bang dat er iets fout zou gaan. Alleen toen ging ik toch naar hem toe (mijn vriend was trouwens ook op dat feest) en begon te flirten met mijn ex , toen opeens werd ik weggzapt naar een treinstation, er stond geen trein en het was heel erg groot en grijs en donker. ik wist totaal de weg niet. dus toen zag ik heel even een glimp het blonde jongetje voor me verschijnen hoe dat er presies uit zag weet ik neit meer. en toen kwam mijn vriendje een trap af lopen en naar mij toe lopen, hij zijdat hij zich zorgen maakte en mij ging zoeken. toen ging ik met hem mee en ik werd weer trug gezapt naar het feest. Ik was nu bang om met mijn ex te flirten omdat ik neit weer naar dat station wilde gaan wie weet wat er dan zou gebeuren dacht ik. en deze keer kwam mijn ex zelf naar me toe en we gingen taart eten en nog een spel doen, ikw eet neit meer zeker of mijn ex toen met mij probeerde te flirten maar volgends mij wel. En toen wer ik wakker. Ik droom wel vaker over een jonge met blond haar, de eerste keer was als het goed is dat hij me verkrachte in het huis waar ik vroeger woonde, en daar was een heele lange trap altijd alleen in mijn droom was die trap nog langer en heeeel erg smal zo smal dat je bij een bocht er bijna neit door heen paste. De droom daarna was gewoon een leuke random droom alleen ik zag toen die blonde jonge voorbij rennen hij leek toen wat jonger dan eerst maar ik kan me vergist hebben. en daarna deze droom en weer een blonde jonge maar deze keer ongeveer de leeftijd van 6 gok ik.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024