Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Werk

14 jaar geleden

ik ben op mijn werk en toch is het een soort schoolzetting en ik heb het gevoel dat ik ben geslaagd, het wordt mij duidelijk dat het het begin is van een (nieuw schooljaar) gevorderde les. Er zijn nieuw vrouwen, ze geven de indruk dat ze mooi zijn en daarom het voor het zeggen hebben, en het is net of mijn collega's afwachten wat ik ga doen. Er is in deze droom nog een tussen stuk waarin ik behulpzaam en problemen oplos in thuis situatie bij (mannelijke) collega's. Terug op het werk, dat zich nu in een clubkantine afspeeld, moet er thee worden geseveerd, de kantine baas werkt niet mee en maakt er een rommeltje van, ik neem het over, daar is hij niet blij mee, en loopt weg en zegd een lelijk woord over mij, ik laat zien dat ik de baas ben, en straf hem. Het is voor mijn colleg's duidelijk dat ik niet met mij laat sollen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024