Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Slaapverlamming, dejavu etc.

Chrissie88
14 jaar geleden

Ik heb een aantal dingen die ik wel delen!

Slaapverlamming:
Zoals vorige week donderdag nog, wel 3x achterelkaar, dit was niet zo angstig maar daarcoor heb ik het ook 2x gehad en toen was het wel heel erg eng om mee te maken!
Ik had geen gevoel en wilde wakker worden, maar het lukte niet ik schreewde om hulp, maar kreeg het er niet uit ik bewoog ook (trillen) zei mijn vriend, maar dat merkte ik zelf niet eens.
Je geest is wakker maar je lichaam die slaapt, zou je kunnen zeggen.

Maar ook dejavu. Dat ik soms al weet wat mensen gaan zeggen of wat er gaat gebueren en wat ze denken. Ook heel erg vaak komt voor dat ik denk, hey? dit heb ik eerder gezien of meegemaakt.
Heel appart. Of dat ik mensen zie in mijn droom en dat ik ze dan in het echt tegenkom of dat ik iets heb gedroomd en dat het dan ook echt gebeurt, meestal weet ik wanneer ik ruzie krijg met mijn vriend, maar doe hier dan niks mee en krijgen we ook gewoon echt ruzie, het is soort gevoel dat je hebt, o vanavond krijgen we ruzie.

Soms weet ik ook gewoon wat ik kreeg, bijvoorbeeld als cadeau.
Of dat je een liedje in je hoofd hebt en dat iemand anders het zingt, dat herkennen jullie vast wel.

Groetjes Chrissie

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024