Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zoenen met een wild vreemde

chandie
14 jaar geleden

ik had een droom dat over straat liep en dat iemand tegen mij aan botste en ik ging zoenen met die jongen en dat hij met mij mee na huis ging en we seks hadden en ik zwanger was en ineenkeer een kind had toen ik het zij liet hij me in de steek

14 jaar geleden

Hoi chandie

Wie in de droom erotisch aan het zoenen is kan in het waakbestaan rekenen op een goede relatie, ook al is het niet de eigen partner die we in de droom zoenen. De kus in de droom staat soms ook symbool voor communicatie. Meestal wordt hiermee geestelijke communicatie bedoeld.

Dromen dat u een plezierige seksuele relatie heeft, of hebt gehad, voorspelt geluk en tevredenheid bij de omgang met anderen.

Wie als vrouw over een zwangerschap droomt zou in het waakbestaan een droom in vervulling kunnen zien gaan.

Kinderen die in de droom verschijnen zijn niet altijd even positief uit te leggen. Evenals in het waakbestaan zijn kinderen niet altijd de onschuldige lieve wezentjes die tegen ons beschermd moeten worden.

Dromen dat u verlaten wordt voorspelt dat u moeite zult hebben om plannen voor de toekomst uit te werken..

Dat zijn de goed betekenissen van jou droom symbolen.

Kijk maar wat je er mee kan.

Grorten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024