In het verleden heb ik al meerdere malen voorspellende dromen gehad die dan ook (gedeeltelijk) uitkwamen.
Afgelopen nacht heb ik een droom gehad die me zeer is bijgebleven,het was vrij heftig en ik had ook een heel
ander gevoel erbij dan dat het zomaar een droom was.
In mijn droom kreeg ik te horen dat mijn moeder was overleden. Ze zou een combinatie van pillen en alcohol
hebben genomen die haar fataal was geworden.
Nu is het zo dat mijn moeder inderdaad alcoholiste is en ook een verleden heeft van verslaving aan pillen als bijv.
librium. De droom leek zo echt en ik ben er bang voor dat dit een voorspellende droom is geweest.
Mijn broertje,die nog thuis woont, vertelde me in de droom dat ze op donderdagnacht was gestorven. Het gebeurde
een week voor de 1e verjaardag van mijn dochtertje.
Nu is het zo dat over 2 weken mijn dochtertje jarig is en het komt nu wel allemaal erg dichtbij.
Hoe weet ik of dit een voorspellende droom (dus een waarschuwing) was of enkel gewoon een droom?
Ik blijf er de hele dag maar aan denken en heb geen idee wat ik moet doen, ik kan slecht mijn moeder gaan bellen.
Ik denk dat ze me dan voor gek zal verklaren.
Graag zou ik willen weten hoe jullie over dit hele voorval denken, alvast bedankt!