Goedemorgen allemaal!
ik werd net wakker uit een hele intense droom, hij was op zich niet zo bijzondder alswel het gevoel wat ik in de droom had en daarna bleef houden:
Ik was met collega's, familie en mijn vriendin in een soort pretpark en op een gegeven moment kwam ik een vrouw tegen, iets jonger dan mij. We raakten in gesprek over muziek, poezie en wellicht nog meer en ik voelde me compleet thuis bij haar. Ik ontmoette haar vrienden die net deden alsof ik van een lagere stand was o.i.d. maar dat kon haar niks schelen. Op een gegeven moment werd ik door een collega opgehaald en ze liep een eindje met me mee. Ze merkte op dat ik niet mijn eigen schoenen aan had en dat bleek te kloppen. Toen we afscheid namen gaf ik haar 3 kussen op dezelfde wang en zij deed hetzelfde. Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder voelde in een droom maar dit leek ik in ieder wel te voelen. We vertrokken in een bed (ieder zijn eigen) en toen ik nog op mijn telefoon keek bleek ze zichzelf erin gezet te hebben, haar naam was Suzan en er stond als opmerking bij: Not for sex, not for love, just 2 talk.
En toen werd ik dus wakker. Ik woon samen met mijn vriendin (al 10 jaar) en we hebben 2 kinderen en zijn erg gelukkig met elkaar, ik heb geen behoefte aan een andere vrouw behalve dan als fantasie misschien ;-). Mijn vriendin deelt echter mijn liefde voor muziek, songteksten en poezie niet zo als ik dat heb dus misschien was dit een teken dat ik dit onbewust mis? Wat denken jullie?