Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen over... school?

14 jaar geleden

Heel vaak komen kinderen van de klas in mijn dromen voor... heel vaak!
meestal droom ik dat we ons moeten verstoppen... voor iets of iemand

de laatste droom vond ik echt raar...

dus ik stond in de school ( bassis school) maar de school was verandert! echt het was kei groot en overal gangen en klassen...
ik was mijn boekentas vergeten en ik rende en rende en rende maar door om mijn klas te vinden maar ik vond hem niet
ik bleef ook niet stoppen om te vragen maar de klas was maar ik bleef door rennen... toen oppeens stond ik buiten met een zak snoep in de hand..
die zette ik op de stoep voor de school en oppeens kwam papa er aan! ik zei dat hij de zak met snoep moest pakken, maar hij deed het niet.
toen kwam ik een jongen van mijn klas tegen, ( ik noem hem even J) hij zei tegen mij dat er snoep overal op de stoep lag verstrooid, en dat ik ook wat moest rapen :D. ik rende en rende om al dat snoep te pakken ( wat ik eigenlijk niet wou ) en oppeens kwam ik trug bij de plaat waar ik mijn snoep zak had gezet... en er stonden een heleboel kinden rond mijn snoepzak alles er uit te pakken wat ze konden... ik wou roepen dat het mijn snoepzak was maar ik deed het niet, ik was bang... en het waren veel oudere kinderen dan mij.. ._.
toen zei J dat hij moest blijven slapen in de school ( want dat kon in myn droom) toen volgde ik hem tot aan de slaapzaal waar nog jongens zaten, en ik wist dat ik mijn boekentas moest vinden... toen kwam ik uit aan een winkel (in de school XD) en ik kwam papa tegen, ik zei dat ik mijn boekentas moest vinden en hij hielp me. toen vroeg ik aan de mevrouw van het winkeltje waar mijn klas was en zij vertelde me waar ik het kon vinden. toen kwam ik eindelijk aan mijn klas uit, pakte mijn boekentas en ging trug met papa naar huis.

ja best wel lange droom weet ik >.<
ik vond hem best raar O.o

kan iemand mij uitlegge wat hij betekent?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024