Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vergeten dochter

shanta
14 jaar geleden

Ik droomde eergister dat ik een dochter had met mijn ex-vriend (het is nu een maand uit). Maar ik was vergeten dat wij samen een dochter hadden! Mijn vader zei dat het wel vaker gebeurde, dat ouders hun kind vergeten. Maar ik wist dat hij het alleen zei om mij beter te laten voelen..Toen ik haar bij mijn ex wilde ophalen was het niet mogelijk om haar te zien of te spreken. En ik was heel verdrietig.

De nacht daarna droomde ik dat ik zwanger was van een dochter. Ik wist al hoe ze er uit zou zien en ze was prachtig. Het was de dag dat ik was uitgeteld, ik zat in de wc maar er kwam menstruatie bloed i.p.v. weeën en er hing een vreselijke stank. Toen ging de zwangerschap achterstevoren, d.w.z. mijn dochter zou nooit komen. En ik wilde haar zo ongelofelijk graag! Toch vertelde ik aan iedereen trots dat ik snel moeder zou zijn.. terwijl ik wist dat het niet meer ging gebeuren.

Wat kan dit betekenen? Het was zo duidelijk en het gevoel van verdriet en teleurstelling bleef nog hangen terwijl ik wakker was

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024