Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vrindin gaat vreemd

gozer
14 jaar geleden

Het zit zo.
Ik droom misschien 2 keer per jaar ofzo (je droomt elke nacht, maar ik herinner me het 2 keer per jaar ongeveer).
Ik heb dus een vriendin, nog geen 2 maand, en ik was eerst totaal niet jaloers. Nu is dat aardig aan het veranderen, omdat ik echt zeker begin te worden dat ik echt wel veel voor haar voel.
We hebben 2 keer bijna seks gehad, maar het komt er dus op neer dat het van haar kant wat meer tijd nodig heeft, en dat ze rustig aan wil doen met mij omdat ze me echt heel leuk vind, en ik vind dit totaal niet erg, en heb haar dit ook gezegd.

Afgelopen nacht heb ik gedroomd. Veel er omheen weet ik niet, ik weet alleen de belangrijkste dingen nog.
Ik heb haar dus betrapt op het seks hebben met een ander, er staat me iets van bij dat het haar ex was, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Toen ik haar vroeg wat ze in hemelsnaam aan het doen was en echt op een emotionele manier (kun je wel begrijpen) kreeg ik een heel koud antwoord: ja wat, ik heb zo ook mijn behoeftes, wij hebben nu al een tijdje, en we hebben nog steeds geen seks gehad, wat denk je... dat ik eeuwig op je ga wachten?

Het vreemde hieraan is, dat ze zelf in reallife zei dat ze rustig aan wou doen, en dat zo'n streek toch wel eerder wat voor mij zou wezen.. Niet helemaal zo, maar ik bedoel op de manier van dat ik toch echt heel vaak zin heb, en wel eens tegen vrienden heb gezegd voor de gein dat het niet heel lang meer moet duren.. Overigens respecteer ik het echt wel dat ze wil wachten.

Help mij?

Groetjes.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024