Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over intense sex

Starss
14 jaar geleden

Ik heb een droom zeker een stuk of 4 keer per nacht gedroomd en hy keert ook vaker terug.
Ik droom dat ik intense sex hebt met een man waar ik gek op ben, maar nu is het in het echt zo dat ik het contact met hem verbroken heb omdat ik bang was
dat het slechts oppervlakkige sex was en geen relatie zoals hij dus wel beweerde.
Ik voel me al een tijd heel slecht, heartbroken en ben ongelukkig zonder hem, ik vraag al maanden aan boven voor een eerlijk antwoord wat nou echt de waarheid is,
en als ik tarot kaarten trek, krijg ik steeds: Let goed op je dromen.

Wil het zeggen dat het dus inderdaad om de sex ging of zijn dit slechts myn angsten.. en waarom komt de droom zo extreem vaak terug?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024