Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

nachtmerrie

14 jaar geleden

Hallo, wie kan mij helpen? Ik heb me net aangesloten bij deze groep omdat ik een heel vreemde droom heb gehad waar volgens mij info achter zit.
Hij zit nog zo goed in mijn hoofd. Raar. Deze middag heb ik een middagdutje gedaan en ben net een half uur wakker door deze droom.
Gaat als volgt: ik sta in een grootwarenhuis, afdeling benhouwerij. Een man bedient mij en blijkt me dan kwaadaardig te volgen maar niemand merkt de man op.
Ik neem een onbekende persoon mee om te vluchten en dit geeft het gevoel dat de man mij zo niet kan raken.? Hij laat me weten dat hij thuis een vuuraard heeft voorbereid en mijn man ligt thuis te slapen (een totaal onbekend huis met veel trappen) naar huis gespurt, mijn man kunnen redden,vuuraard kunnen tegengaan. Ik moet constant op mijn hoede zijn want achter elk hoekje kan hij schuilen. Op een gegeven moment zijn ik en mijn dochter in gevaar, wij lopen in huis alle trappen naar boven tot de laatste deur, die vreemd genoeg onmiddellijk naar buiten leidt. Hij heeft de vriendin van mijn dochter kunnen vastpakken. Ik loop terug naar beneden met mijn dochter via een berg zand.
Ik moet blijven vluchten en beland op de daken van auto's en zo ben ik wakker geworden....van de man heb ik nog steeds een duidelijk beeld. Het gevoel dat ik heb over mijn man en dochter, zo een sterke aanwezigheid in die droom. Alsook had ik het gevoel dat ik aan het wakker worden was tijdens de droom en het niet wou om de droom te kunnen afmaken. Wat doe ik hiermee?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024