mijn moeder is vorig jaar op haar verjaardag overleden. ik had het een goed plekje kunnen geven totdat ik iedere keer in een ander gezin werd geplaatst eerst had ik pleegouders dicht bij familie maar daar kreeg ik zon ruzie mee omdat mijn zus alleen maar slechte dingen over hun vertelden en mijn pleegouders slechte dingen over haar toen ben ik naar een tijdelijk gezin gegaan en dat was alleen voor het weekend want doordeweeks was ik op een internaat. de zomervakantie ging ik bij mn oom en tante wonen zij wonen super ver van de rest van mijn familie hiermee had ik ooit wat moeite mee. nu ben ik mijn leven helemaal opnieuw begonnen nieuw huis nieuwe stad nieuwe school nieuwe ouders. en nu begin ik pas te beseffen wat ik echt mis mijn gezin van vroeger mijn vader zit in een begleidwonen gedoe en die zie ik zo goed als niet mijn zus woont dicht bij hem en gaat daar regelmatig langs. ik begin het steeds meer te missen en ook mijn moeder want daar durf je het savonds nog wel eens tegen aan te kruipen maar bij je oom of tante dat vind ik niks. ik kan het nergens anders kwijt waarbij ik me echt prettig voel de meeste mensen weten het wel maar weten niet hoe ik me er echt over voel.