Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare droom

maaslander
14 jaar geleden

hallo mensen vanacht nogal raar gedroom stond bij de rand van een afgrond en kon alleen nog maar voor uit omdat achter me 2 grote dreigende kreeften waren een rode kreeft en een zwarte en ze kwammen steeds dichter bij maar vooruit ging ook nie want dan zou ik in die afgrond storten terwijl aan de overkant weer gewoon een groen land was en achter me bij die twee kreeften was het oud en verdort weet iemand meschien wa die betekent

14 jaar geleden

Hallo Maaslander,

De kreeften staan voor geen duurzaam geluk. Een afgrond betekend de confrontatie met het zelf, dus je eigen zielsinhoud ontdekken. Dus
in feite jezelf ontdekken.
Volgens mij als je dat doet dan kom je in het groene land terecht.
Misschien zijn er nog anderen die hier hun mening kunnen zeggen.
Succes, Adjura

maaslander
14 jaar geleden

het zou wel kunnen kloppen maar heb momenteel ook een helemoeilijke tijd ben namelijk al maanden lang egt heel lang werk loos geen school omda ik moeilijk leer heb maar tot halfverwege mbo gehaald ben bezig met wajong aanvragen enz en binnekort wordt ik opgenomen in heemstede vanwege mijn epilepsie

14 jaar geleden

Dan heb je je het niet gemakkelijk...veel sterkte

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024