Ik heb verschillende dromen gehad vannacht, waar ik niks van snap hoop dat iemand mij wat uitleg kan geven?
droom 1: ik was met 2 jongens en ze hadden suikerwater nodig waarom weet ik niet meer.. 1 van de jongens belde een vriend van mij T.(een helegoede vriend was het van mij waar ik altijd terrecht kon en liefde gaf wanneer ik het nodig had, nu is dat niet meer zo) die jongen belde hem op en vroeg of hij suikerwater kon brengen voor mij, geen idee waarom.. waarop die vriend van mij antwoordde 'nee zoek het uit met haar' (hij dacht dat ik iets had gerookt en daar ziek van was geworden, wat niet zo was).
droom 2: ik kreeg van de hierboven genoemde vriend T. een krabbel met 'k verveel me .. jammer/waarom moet het zo? :( hoe is het verder met je? love you (met allemaal hartjes en bloospoppetjes) ik had niks terug gestuurd ik snapte er niks van en kort daarna was de krabbel weg. ik sprak hem nooit meer.
droom 3: een vriendin van mij waar ik tijdje niet zo goed mee kon vinden door problemen die we hadden wat nu wel weer helemaal goed is, gelukkig! stuurde mij ook op hyves een bericht van 'ik heb rondgevraagd over jou en mensen zijn klaar met jou en willen niks met je temaken hebben, waarin zij het bericht kort afsloot. snapte hier niks van.
droom 4: ik ging naar een pretpark en zat in de auto, mijn moeder ging naar India en ik ging mee. In het pretpark dacht ik heletijd aan de reis naar India iedereen was gescrokken omdat ik zomaar 2/3 weken naar India ging. ik dacht wel aan school omdat ik van alles zou missen maar ik ging toch. hoe het verder afliep weet ik niet.
iemand uitleg?
alvast bedankt
groetjes,
Danique