Ik droomde dat ik me afvroeg of het echte liefde had kunnen zijn aangezien ik het contact verbroken had en dit daardoor nooit zal weten,, hierna stond ik in de keuken en oppeens van een afstand magisch wit licht tevoorschijn zag komen (Ik had het gevoel dat ik een inzicht kreeg in de droom) dit magische witte licht werd steeds groter en daaruit onstond een heel wit magisch beeldschermpje, het opende en er kwam een schat uit met allemaal magische stenen en schatten
Terwijl ik wakker werd hoorde ik nog duidelijk 2 keer achter elkaar: Blijven zoeken! Blijven zoeken!
Erna voelde ik myn hele lichaam magisch met een heel spirutueel gevoel rillen (heb ik ELKE NACHT na een droom, wat is dat? (heb zelf absoluut niet het gevoel dat het iets lichaamelijks is aangezien ik het in mn droom voel)
(Ik kan me ook nog VAAG herrineren dat ik er ook een kaart bij te zien kreeg in de droom namelijk van de grote arcana tarotkaarten: De Magier, maar echter herriner ik me dat zo vaag, dat ik niet helemaal zeker weet of ik dit er wel by gedroomt heb.
Wat betekent deze droom,??
Welk inzicht wil de spirutuele wereld me geven hiermee?
Ik heb ben al een jaar bezig met een zeer intense innerlijke zoektocht en, ik vraag al maandenlang intens voor antwoord wat te maken heeft met een relatie Twijfel steeds om het nou wel of niet verder met hem te gaan,,ik weet wel dat ik met deze liefde in contact sta met mn eigen waarheid en het me iets wil duidelijk wil maken en leren. Maar omdat ik maar bleef twijfelen en geen antwoorden vond in al deze maanden wat verdriet veroorzaakten besloot ik de dag voor de droom heb op te geven voor antwoorden te zoeken. Wel is het me heel duidelijk dat ik kennelijk toch moet blijven zoeken na deze droom.. maar hoe zoek ik? Wat bedoelen ze met kyk in jezelf? Hoe doe je dat? Ik weet door niet het buiten jezel te zoeken maar HOE kyk je in jezelf? Heb al vanalles geprobeerd, weet het soms niet meer...Dit deed ik ook..En dus wel Door na je gedachten en naar je intuitie te luisteren?
Dit verward me namelijk extreem veel de laatste maanden aangezien ik de ene keer dit voel en de andere keer dat, dan dit denk en dan dat denk..Dan helemaal in de hem te geloven dat het liefde is en dan weer voel dat ik er onmiddelijk mee moet stoppen? Hoezo is mijn intuitie en gedachten niet stabiel, terwijl ik dat juist wil en PROBEER te doen? IK voel alsof ik de controle erover kwijt ben, en als ik de controle kwijt ben, hoe moet ik het dan helemsnaam doen? Door deze rollercoaster van dan dit te denken/voelen en dan dat Daardoor weet ik niet meer wat nou de waarheid is en wat nou het juiste gevoel en gedachtes zijn. Hoe weet ik wat de antwoorden zijn door middel van mijn gedachten en intuitie en gevoel als het CONSTANT blijft veranderen en steeds wat anders denk en voel? Hoe maak ik dit stabiel?
Ik weet veel ste veel vragen, war ik dacht ook los te moeten laten en niet te zoeken, maarja deze droom bracht me nog meer in verwarring maar ik vertrouw blind op het spirutuele dus weet vrijwel zeker dat ik dus zeker moet blijven zoeken!
Gelieve te reageren graag. Alle hulp is welkom! Liefs, Nadachise