Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

SuperSnel Fietsen

Bella
14 jaar geleden

Droomde dat ik thuis was en erachter kwam dat ik op het laatste moment na iets belangrijks moest gaan, ik was te laat en ik wou daarom dus gebracht worden en dit kon niet.
Daarom pakte ik de fiets Iwaarvan de band eerst moest worden opgepompt) daarna reed ik extreem hard weg, zo snel dat ik byna even snel als auto's ging, ik trapte zo hard en wilde zo graag nog op tijd wou komen dat ik me helemaal kapot zweten zo hard fietste ik.

14 jaar geleden

Hoi Bella.

Gaat het fietsen daarentegen heel erg makkelijk, zelfs heuvel op, dan komen we in het waakbestaan met weinig inspanningen vooruit.

Het vervoer staat symbool voor de manier waarop wij ons levenspad bewandelen. De auto staat symbool voor ons eigen ik dat we onder controle moeten houden willen we geen brokken maken.

Ik denk Bella dat wat minder haast moet hebben in le leven, anders vlieg je je zelf voorbij en mis je een hoop in het leven.

Groeten H@ns.

Bella
14 jaar geleden

Dankjewel, klopt helemaal!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024