Ik(15) droomde dat ik met mijn familie en een zwemmer (een bekende: Pieter. Ik was vroeger fan van hem en wilde altijd ook zo goed kunnen zwemmen) in een zwembad waren en Pieter en ik zwommen weg van m'n ouders. Onderweg naar een stil plekje in 't zwembad kwamen we alleen een onbekende meneer tegen, die ons aankeek, maar we zwommen verder. Opeens begon hij me te zoenen en had m'n kleren aan (ik heb nog nooit gezoend). Hij streelde mij en toen m'n hemd uit had en het leek alsof er geen water meer was, moest Pieter opeens weg. Wat er daarna gebeurde was een beetje onduidelijk. 's Ochtends werd ik in mijn eigen bed wakker en stond er beneden in het halletje van ons huis een tas. Toen ik erin keek zag ik wat spullen van Pieter (geloof ik) en haalde een klein boekje eruit. Terug op m'n kamer keek ik in 't boekje en bladerde erin. Het bleek een fotoboekje te zijn. Ik zag foto's van een klein jongetje (ongeveer van mijn leeftijd. Nog iets jonger) en zag dat het Pieter was. Op één blijdzijde zat er een papiertje aan vast. Er zaten 2 fotp's in van dat hij zwaaide en dat ik, toen ik wat jonger was, met m'n zusje op 'm af kwam rennen voor een handtekening (de foto bewoog en in het echt heb ik Pieter vaak genoeg gezien, toen ik zwemles had). Op het papiertje stond iets. Volgens mij stond er iets van: 'Sorry, Lana. (Ik ben verliefd op m'n leraar, dus daar kan 't ook mee te maken hebben; Pieter was in mijn droom volwassen.)
Ik ben nogal onzeker;
verliefd op m'n leraar (in de 30);
Ik heb pieter al eens ontmoet en was een grote fan);
Ik heb nog nooit een écht vriendje gehad en ook nooit gezoend of gevreeén.
Ik vond het een hele rare droom, maar wat het precies betekende, weet ik niet. Ik ben nooit verliefd geweest op Pieter ofzoiets, maar hij was in m'n droom ook volwassen. De droom leek heel echt (net als al mijn dromen, trouwens)
Zou iemand me kunnen helpen?
Groetjes, Lana