Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gevangen in een zwembad

14 jaar geleden

Ik droomde dat ik in een zwembad zat met nog 2 of 3 andere. We waren aan elkaar vast geboeid. Dus we hadden allemaal handboeien om, met een ketting van handboei naar handboei. We moesten rustig in het zwembad zitten, want aan de andere kant van de deur werden we in de gaten gehouden. Maar 1 van ons had een sleuteltje, dus zo probeerde ik alle handboeien los te maken. Uiteindelijk waren alle handboeien los. In mijn droom had ik sterk het gevoel dat iemand me in de gaten hield en mij elk moment kon betrappen.

14 jaar geleden

Hoi Byntje

Moet in het waakbestaan het bad ons lichaam zuiveren, in de droom zuivert het vooral onze ziel.

Breken we in de droom moedwillig een ketting ( boeien) dan maken we ons in het waakbestaan ergens van los. Er staat ons in dat geval een nieuwe toekomst te wachten.

De sleutel waarover we dromen kan bepaalde dingen openen of sluiten.

Soms wijst de deur ons een uitweg uit een netelige situatie, afhankelijk van het feit of de deur open of gesloten is.

Het kan zijn dat je ergens mee bezig bent wat niet zo goed voor je, vandaar dat het gevoel hebt dat je in de gaten wordt gehouden.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024