Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nachtmerrie?

desperate girl
14 jaar geleden

Ik droom heel erg vaak of eigenlijk zijn het nachtmerries, dat mijn partner mij bedriegd.
dat hij tegen mij liegt, dat hij vreemdgaat.. weet iemand hoe dit zou kunnen komen?
Ik hoor het graag!

14 jaar geleden

Hoi desperate girl

Ik denk dat dat die droom over jezelf gaat, dus wanhoop hoop niet wat je denkt straal je ook uit.

Wie in de droom door zijn partner wordt bedrogen kan in het waakbestaan rekenen op hulp uit onverwachte hoek. Men hoeft zich dus geen zorgen te maken over het bedrog in de droom. Toch zou men in zijn seksleven best wel wat meer initiatief mogen tonen als men in de droom vaak door de eigen partner wordt bedrogen, maar soms ook is het gewoon een weerspiegeling van onze angst dat we niet goed genoeg zijn.

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024