Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

STOP!

D&G
14 jaar geleden

ik had laatst een droom over dat ik met mn ex in de bus zat en nog andere mensen van school ik had dezelfde dag echt super veel meegemaakt het ging toen zo slecht met me maar in de bus drukte ik zomaar op stop terwijl ik helemaal niet bij die halte moest zijn nu kan ik er zelf wel van bedenken dat het komt omdat al deze dingen moeten stoppen zoals het nu gaat maar ik zou best wel willen weten wat het precies betekent. ik hoop dat iemand er meer van weet

14 jaar geleden

Dromen dat u in een bus zit geeft aan dat u slechts met moeite en omwegen bepaalde doelen zult bereiken.

De bushalte is het tussenstation waar we tijdens de tocht door het leven vaak terecht zullen komen. We krijgen bij de bushalte de kans om over het leven dat we tot nu toe geleid hebben grondig na te denken, zeker als de bus net weg is en we eenzaam bij de halte staan te wachten.

Dus ik denk dat het wel degekijk de goed halte is om even een rust en overdenkings tijd in te lassen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024