Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Toevallig dat ik hiervoor las dat er iemand droomde dat zij 2 baby's had vermoord.
In mijn droom had ik twee jongere meisjes vermoord. Ik wou het niet maar zij zaten mij behoorlijk dwars.
Ik weet ook niet wie deze meisjes waren. In ieder geval voelde ik me daarna ontzettend rot in de droom.
Ik was bang dat ze erachter zouden komen dat ik het had gedaan en dat ik voor de rest van mijn leven in de gevangenis zou komen.
Op een gegeven moment kreeg ik een inzicht. Ik kon namelijk kiezen... ofterwijl ik zou de rest van mijn leven niets vertellen en alleen maar goede dingen doen in mijn leven voor de mensen om me heen om het op die manier goed te kunnen maken, maar dat zou betekenen dat ik voor altijd met dat vreselijke geheim zou moeten leven.
Of ik zou het vertellen, vastzitten en voor mezelf niets meer betekenen maar ook voor andere mensen niet.
Ik kon in ieder geval niet kiezen..
Groetjes.
Hoi Muriel
Meisjes verschijnen vaak in de droom van mensen die seksuele fantasieën hebben, welke in het waakbestaan als immoreel worden beschouwd.
Als je droomt dat je iemand vermoordt, per ongeluk of met opzet, is dat een waarschuwing dat je je moet beheersen. Blijf kalm als je geen rampzalige beslissing wilt nemen.
In de gevangenis worden meestal onze gevoelens gevangen gehouden. Daardoor zijn we niet langer de baas over onze eigen beslissingen.
Je hebt een nu een dubbele waarschuwing gehad, bkijf dus goed op jezelf letten en je weet zelf waar je op moet letten, dan hoef je niet je hele leven met jou probleem rond te lopen.
Groeten H@ns.
Hoi Hans,
Bedankt voor je reactie... 'Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met: dan hoef je niet je hele leven met jouw probleem rond te lopen.
Tevens zat ik nog niet in de gevangenis. En verder heb ik ook niet kunnen zien in mijn droom hoe ik die meisjes had vermoord. Ik wist alleen dat ik de dader was.
In ieder geval bedankt voor je tijd:)
Hoi Mureil
Ik weet niet of jij met een probleem hebt of gaat krijgen, als je dat wel zou hebben kan je proberen om daar zo snel mogelijk van af zien te komen en je niet door iets of wat dan ook je gevangen laten houden.
Die droom was er niet voor niets, toch.
Groeten H@ns.
Hey Hans,
Bedankt wederom voor je reactie... je hebt helemaal gelijk hoor..
iets houdt me ook gevangen maar ja.
Groetjes;)
Droominfo, © 2024