Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo,
In de zomer droomde ik twee leuke dromen alleen wil ik weten wat de betekniss van mijn dromen zijn.
Ik droomde dat ik naar Hollywood was gegaan met mijn zus toen we daar liepen kwammen we Lindsay Lohan tegen, ik liep door terwijl mijn zus met haar stond te praten daarna kwam mijn zus naar mij en zei waarom ik geen gedag tegen Lindsay hebt gezegd ik zei dat ik haar niet zag.
Later gingen mijn zus en ik naar een kleding winkel om kleding te zoeken, ik zocht Lindsay Lohan om mijn excuus aan te aanbieden. Jammer genoeg kon ik haar niet vinden.
Even later kwam ik Megan Fox tegen ik was zo blij omdat ze mijn ideal is. Ze was druk bezig met make-up op zetten en haar mooi maken omdat ze een scene moest filmen het was heel druk iedereen was bezig. Megan was langer dan mij en ik keek naar haar van WOW. Ik zei heel snel gedag tegen haar en ze kwam me een kus op mijn wang.
(verder weet ik niet meer hoe mijn droom ging)
Nu mijn tweede droom
Ik droomde dat ik opzoek was naar Megan Fox. Eerst ben ik naar Hollywood gegaan maar daar bleek ze niet te zijn. Toen ben ik weer naar Nederland terug gekomen en was een beetje teleurgesteld omdat ik haar niet kon vinden. Later hoorde ik dat ze in saudi arabia was omdat ze opzoek was naar haar vader, ik ben toen samen met mijn moeder naar daar toe gegaan. Ons hotel was boven een berg ik zag Megan Fox rennen en toen ben ik achter haar gaan rennen om met haar te praten. Mijn moeder kwam achter me aan rennen, mijn moeder en ik stonden bij een lange, gevaarlijke, oude, kapotte trap, Mijn moeder waarschuwde me om de trap niet af te lopen. Ik negeerde haar en heb toch de trap afgelopen gelukkig viel ik niet en kwam veilig naar benede. Ik zag Megan een bos in rennen, ik zag dat ze haar vader vond. Zij zag er moe en vies uit. Toen ze zich om draaide en zag dat ik achter haar stond wou ze weg rennen maar ik vielid haar vast bij haar arm ze zei laat me gaan maar ik schudde nee.
Haar vader knikkte naar haar toen wou ze niet meer weg gaan ze glimlachte naar mij en knuffelde me, ze kuste me in mijn nek. Ze voelde heel warm en zacht.
Ik was blij maar toch verbaasd.
Dat was het kunnen jullie misschien mijn dromen vertalen???
groeten Amanda (15)
Hallo,
Ik had niet echt een droom maar het was een soort waarschuwing of iets..
Ik lag te slapen en toen schoot inene Elvis Presley in mijn hoofd en hij praatte niet maar ik kreeg toch een soort van waarschuwing dat ik wakker moest worden. Ik werd toen ook echt wakker.. En ik had toen zo'n erge pijn! Het was afschuwelijk.. Ik dacht echt dat ik doodging , ik moest zelfs huilen van de pijn.. Ik moest heel nodig naar de toilet toe maar ik durfde niet op te staan omdat ik dacht dat mijn pijn dan nog erger zou worden. Maarja ik stond toch op en de pijn werd minder. Ik was in de badkamer ff mn handen wassen.. (moet wel) en toen werd ik helemaal wit en ik moest bijna flauwvallen leek het wel. Ik dronk snel wat water van de kraan en ik rende naar mijn kamer toe en ging toen liggen.. De pijn was weg en ik viel ook gelijk in slaap.
Mijn moeder heeft ook altijd van die rare dromen over Elvis Presley.
Betekent dit iets? of is het gewoon toeval?
Hebben meer mensen dit meegemaakt?
Groeten Emelie (13)
Droominfo, © 2024