Laatst had ik een hele aparte droom:
Ik was aan de rand van het water bij een soort afgrond en probeerde omhoog te klimmen. Een haai probeerde me te bijten maar ik was hem op tijd af... ineens was het een slang en die achtervolgde me. Het ging best langzaam en ik probeerde me te verstoppen in een soort kas met planten erin... daar was een kind. Op een gegeven moment waren we allebei gebeten. Om het gif ongedaan te maken moest ik de slang van achter benaderen en daar zijn angel uit zijn staart halen (?) om vervolgens met die angel mij en het kind te prikken wat het gif ongedaan zou maken. Toen ik wakker werd kon ik me de droom super goed herinneren en nu nog steeds (is al zeker een week geleden). Ik vraag me af waar het voor staat... volgens mij is het iets van dat mijn slechte eigenschappen met betrekking tot seksualiteit dat ik daarmee over grenzen van anderen ga (Haaien houden geen rekening met anderen) en dat ik het van 'achter' moet benaderen om het te kunnen genezen... om mezelf en het kind te redden (ik ben daar in ook het kind)
Ik vraag me af hoe ik dit in het echte leven zou kunnen zien... hoe kan je seksualiteit van de 'achterkant' benaderen... niet aan toegeven? Over na denken?