Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Slangen!

14 jaar geleden

Ik droomde dat ik met 2 of 3 mensen was. Er waren een heleboel slangen om eens heen en die ons volgde. Op een gegeven moment werden we in een hoekje gedreven, waar we geen kant op konden. In het midden stond 1 of andere grote tak overeind/ kleine stam waar we tegen aan stonden. De slangen stonden in een rondje om eens heen.Maar ik als enigste durfde te ontsnappen. Ik sprong en rende over de slangen heen. Toen sond ik buiten het hek en voelde me opgelucht, er waren nog wel van die verdwaalde kleine slangen op me pad, maar ik was niet meer bang, ik stapte zo over ze heen. Ik weet nog dat ik vanaf het hek naar die andere mensen keek die doodsbang waren en helemaal niet durfde te ontsnappen.

14 jaar geleden

Hoi Byntje

De slang is een oud symbool met een dubbele betekenis, de verleiding en bewustzijn.

Welke kies jij.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024