Hallo iedereen,
vanacht heb ik een rare droom gehad en ik weet niet echt wat ik ermee aan moet. ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.
de droom begon met dat ik in een bus zat. ik heb een stuk gereden in de bus voordat ik op het knopje drukte. toen ik uitstapte stond er een man voor de bus die met mij begon te praten. ik weet niet meer wat hij gezegt heeft, ik weet alleen dat ik niet wist wat ik moest antwoorden. net alsof ik niet wist wat hij bedoelde. de bus chaufeur werd boos, omdat ik stond te treuzelen in de deur opening. dus stapte ik uit de bus en stond tot aan mijn knieen in de sneeuw. de man met wie ik had staan praten was verdwenen. ik was erg verward in de droom en wist niet waar ik heen moest gaan.
opeens komt er een vrouw naar buiten uit een van de huizen voor mij die zegt dat ze blij is dat ik er eindelijk ben. als ik dichter bij kom zie ik dat het een vrouw is die ik van heel vroeger ken. (ik heb haar al lang niet meer gezien, dus begrijp ik niet wat ze in mijn droom doet) ze neemt me mee naar binnen en ik zie dat ze 2 kinderen heeft. een jongen en een meisje. allebei heel lieve kinderen. het volgende moment komt haar ex-man binnen en begint op haar te schelden. de kinderen en ik rennen weg en doen de deur dicht, maar opeens staat er een vrouw bij ons in het hok waar we zitten. ik weet neit waar ze vandaan komt, want er zijn geen andere ramen of deuren. ze begint tegen mij te schelden dat wat ik wil doen geen zin heeft. ze zegt dat ik nooit mijn eigen bedrijf aan huis kan beginnen. dat ik er de kracht niet voor heb. dan plotseling schreeuwd ze niet meer tegen mij maar tegen de vrouw die ik eerder heb gezien. ze staat plotseling voor mij. het volgende dat ik weet is dat ik voor het huis sta waar ik binnen was geweest en stort het hele gebouw in.
ik hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen en dat iemand mij dit uit kan leggen.