Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Paard

Rianne
14 jaar geleden

Hallo,
Ik ben een paardenliefhebber en ik heb vorig jaar een hele lange tijd een paard bereden bij ons op stal. Ik had hem kunnen kopen aan het eind van de zomer en ik had een echte band met dit paard, zijn naam was Elvis. Hij voelde mij altijd super goed aan en ik hem ook. Zoals iedereen zei waren wij echt een super dream team. En met hem kon ik al mijn dromen waarmaken.
Totdat hij ongeverwachts verkoct werd aan een gezicht, dat hem heel erg mooi vond en bla bla bla. Ze kende Elvis amper en hadden er 3 keer een kwartiertje op gereden en hebben er toen een hele hoop geld voor gegeven. Na de zomer mochten ze hem op komen halen en ik was gebroken. Ik wilde niet dat hij wegging, wat moest ik zonder hem, waarom nou juist net hem en ik heb zo vaak gehuild. iedere dag ging ik naar hem toe en tot op de alles laatste seconde voor hij de trailer in geladen werd en wegreed, heb ik afscheid van hem kunnen nemen.

Sinsdien droom ik iedere nacht over hem, dan hij nooit wegging, of wat ik eigenlijk bijna altijd droom: dat hij weer terug komt, iedere keer op een andere manier, iedere nacht. En ik weet dat hij nooit meer terug zal komen, maar soms zie ik die mensen ook op hem rijden alleen ik kan me nooit herinneren hoe ze dan met hem omgaan.
Waarschijnlijk zal dit bezorgdheid of zo iets betekenen, maar misschien is er iemand die mij meer over deze dromen kan vertellen...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024