hallo,
ik droom steeds om en om de nacht over oorlog en dat ik in het weeshuis terechtkom ik word steeds banger
en het begint steeds meer te lijken op herinneringen van vroeger
in de oorlog gaat het steeds dat ik een meisje op de overloop zie die geraakt is door een kogel
ik ren naar boven en ze beginnen op mij te schieten en daarna ren ik naar beneden en pak ik
het meisje op en ren zo vlug ik kan naar buiten en dan word ons hele huis verwoest een vreemde
man zegt dat we in de kelder het veiligst zijn en we rennen naar binnen en dan word ik altijd wakker
en met dat weeshuis
ik word opeens vastgepakt toen ik aan het fietsen was en ik word in een auto geduwd met allerlei jongens
ik sla en schop tegen de jongens en een man zegt dat ik dat niet mag doen en dan stappen we uit de
auto en gaan een gebouw binnen de man gaat door een deur en wij moesten wachten
ik zag een geest en achtervolgde haar naar een vrouw ze zei dat ik nu niet meer hoefde te liegen
en dan loop ik terug naar beneden en dan loop ik door een deur met een meisje en twee jongens
we houden een kussengevecht en daarna zag ik mijn moeder lopen ik riep haar maar ze liep boos
weg alsof ze niet kende kan iemand me het uitleggen want ik snap er niks van en zie mezelf
zelfs op een afstand dingen doen precies wat ik doe kan iemand mij helpen