Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare droom

Max
14 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik had afgelopen nacht een droom dat ik een winkel binnen ging om spullen voor mn hobby te kopen, maar alles wat ze hadden zocht ik niet of had ik al.

Volgens de verkoper zou hier geen verandering in komen, nooit meer. Toen ik buiten kwam waar mijn beste vriend stond te wachten met twee meisjes, die hij helemaal niet goed kent en waarvan ik er een heel leuk vind (en zij mij ook wel geloof ik), bleek dat ze al weggelopen waren. Ik zag ze lopen, riep dat ze moesten wachten,maar ze liepen gewoon door en mn vriend sloeg een arm om het meisje dat ik leuk vind. Ik probeerde ze achterna te rennen, bij ze te komen, maar het lukte niet. Ik gaf het op, vroeg hem meermaals om de autosleutels van nota bene mijn vader (ik heb zelf een auto) en om deze niet te gooien. Het leek alsof hij me niet hoorde en hij gooide de sleutels gewoon. Ik zag ze omdraaien en toen ik de van de grond stuiterende sleutels pakte werd ik verschrikt wakker.

Mijn vraag is wat kan dit allemaal betekenen? Ben ik gewoon Bang dat ze voor iemand anders zal vallen? En wat heeft mijn beste vriend voor betekenis in deze?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024