Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vampieren

14 jaar geleden

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen betekenen?

mama en ik waren buiten, in de tuin, op een zomermiddag. en er vlogen 4 rare mooie, zwart-witte vogels in de lucht. en ineens transformeren die in vampiers. wij vluchtten onmiddelijk naar binnen, de deuren op slot, de rolluiken af, maar op de een of de andere godverdomse manier, geraken ze toch binnen langs de deur die op slot was, en de rolluiken die af waren.

mama en ik zaten op de toilet, verstopt met de muziek loeihard; wat onze "dekmantel" natuurlijk weggeeft. enfin, ik ben bij mama de wc ingelopen, wou ni vluchten zonder haar, en dan heb ik haar gevraagd om de muziek uit te zetten, dat ik tenminste zou horen als ze afkwamen. en ja , na 3 minuten waren ze daar. en dan deed ik het licht uit, in de hoop da ze ons niet gingen zien door het sleutelgat, maar ze keken, en ze begonnen te lachen en te draaien in het sleutelgat... en toen ben ik wakker geworden...

dit was echt creepy.
en ik had helemaal niet naar een film gekeken gisteren, of niets in die genre meegemaakt waar het op kan berusten...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024