Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Terug naar oude woning

Dale
14 jaar geleden

Hallo allemaal,

Zit een beetje met een probleem de afgelopen tijd met het plaatsen van mijn droom.

6 jaar geleden ben ik verhuisd van een huur appartement naar een koop appartement.

Ik blijf telkens terugkeren naar mijn oude appartement,dit alles lijkt zo echt dat ik er zelf boos van kan worden, nadat ik wakker ben.
Pas bij het wakker worden kan ik mij realiseren dat ik gelukkig nog wel hier woon.
In de droom is het interieur precies zoals het toen ook was.
Wat mij ook opviel is dat ik daar de dagelijkse dingen deed waarvan ik het nu niet eens zou kunnen herinneren, echter blijkbaar in mijn slaap komt dit allemaal naar boven.
Ik ben hier dan vaak met mijn vrienden en ouders

Deze droom heb ik nu inmiddels zeker wel 6 keer gehad vanaf december.

Hoop graag dat iemand mij zou kunnen helpen,

Bedankt,

Dale

14 jaar geleden

Hoi

Ik denk dat je proberen moet oude herinneringen los moet laten.

Het( oude) huis in de droom is het symbool voor ons eigen lichaam,

Groeten H@ns.

Dale
14 jaar geleden

Hi H@ns,

Tja wel raar want ik ben daar al lang niet meer mee bezig, dus weet niet waarom dit nu plots terugkomt.

Zou even niet weten wat ik dan moet loslaten, ben ook niet bezig met oude dingen vasthouden.
Desondanks dat zou ik er wel ff over denken.

Bedankt
Dale

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024