Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Voetjes op de grond houden aub

Ricki
14 jaar geleden

Dromen zijn een verwerking van je leven.
Geen mystieke verhaaltjes.
Als je voor je gaat slapen een horrorfilm kijkt krijg je waarschijnlijk een nachtmerrie.
Als je voor je gaat slapen ligt te denken aan iets wat je de volgende dag moet doen, droom je daar waarschijnlijk over.

Al die, je droomt over een koe dus je hebt een kalk tekort en moet meer melk drinken (ik noem maar iets) vindt ik onzin.
Je weet zelf het beste wat een droom betekent en soms betekenen ze ook gewoon niets!
Dromen moet je interpreteren en zijn voor iedereen anders.

Als ik droom dat ik tekeer ga tegen mijn ouders, dan is dat omdat mijn ouders mij niet meer willen zien vanwege mijn levenskeuze terwijl ze uitspraken hebben gedaan als "wacht maar tot je zelf een kind hebt, daar heb je ALLES voor over"
Als ik droom dat mijn vader huilt en ik tegen hem zeg dat hij dat mag en zich niet mot proberen groot te houden dan is dat omdat hij dat deed toen hij was gestopt met roken en ik vindt dat een man gewoon mag huilen, niet "Dromen over je vader voorspelt dat je anderen moet raadplegen om problemen op te lossen"
Zo zwart wit is het niet.

Voetjes op de grond aub en niet gaan zweven. :)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024