Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over dode persoon die weer levend werd

sherana
14 jaar geleden

ik droomde gisterenmiddag tegen 4 uur smiddags..
ik ging smiddags naar mn werk..had avondienst,,en aanwerkaangekomen zei een collega dat ik gisteren een kwart over 10 savonds weg bent gegaan en de afdeling onbemand hebt achtergelaten,,ze kwam om half 11 en vond een grote zwarte dode man in de keuken op de vloer..ze wist niet wat ze moest doen met t lichaam en heeft hem in een grote keukenla gestopt,,ik zag de dode man,,..ik ging in discussie haar en zei dat ze loog en dat ik noit zomaar weg zou gaan en de afdeling alleen zou laten,,toen zei je zal er nog over horen bij de baas,want ik hebt doorgeven aan haar.ik weet ook nog dat ik wist dat er een dode man in de keuken was dat ik me nog druk maakte om wat ik moest koken,want er waren nog andere bewoners en die moeten over 1 uur ook eten,die man was al dood,dus daar kon ik op dat moment niks meer vor doen,maar de anderen zouden wel honger hebben later,,haha dat dacht ik echt,,vreemd,,mn collega zei je hoeft niet te koken er is genoeg eten in ed koelkast die kan je straks opwarmen,toen was ik weer gerustgesteld over t eten..
ik schold haar uit dat ze een judas was en dat ze een leugenaar was,en dat wat mij betreft de vriendschap tussen haar en mij over was.en dat ze verkeerd gehandeld dad om de lijk zo te verstoppen in plaats van hulp zoeken ...terwijl we zo een te praten waren rolde de dode man uit de la,opd e grond in de keuken..
mn collega zei toen,hij heeft een hoofd wond en een wondje bij zn oog..dat zag ik ook..Ik ging toen de verantwoordelijke verpleegkundigedienst bellen als ze langs wilde komen,de situatie uitgelegd.ze vroeg me waar ben je ik zei op afdeling 23,geloof ik,wist ook niet eens waar ik aan t werk was op dat moment..
legde de situatie uit,en ze zou komen,,Mn collega ging naar huis,en ik groette haar niet,want ik was boos op haar..
toen zij weg was.zag ik dat de man met zn ogen begin te knipperen en weer een teken van leven vertoonde,,ik was blij,,kwam dochterbij en hij wilde mijn hand vast pakken,maar ik was bang voor hem..,,ik merkte dat de wonden aan zn hoofd en en bij zn oog langzaam aan t verdwijnen waren,, en ik merkte dat de man weer opknapte en wilde overeind komen.. om een beetje op te zitten,maar toen werd ik wakker...was nog een beetje bang voor hem,,,ik stelde de man op t einde van de droom wel gerust,zei dat er zo hulp kwam.maar ik durfde hem geen hand te geven..dat weet ik nog,,het was een grote zwarte man,ong 1 m 85 en stevig gebouwd,.ken hem verder niet in mn leven..

wat kan zoiets betekenen???

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024