Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mickey bleu eyes

ssssssss
14 jaar geleden

hey,

Ik heb gedroomd dat ik rondliep in straatjes en voorbij een winkel loop met in de vitrine allemaal verschillende kleuren cupcakejes. Nadien kom ik een jongen tegen met felblauwe ogen die mij doet stoppen, hij neemt een kleine zwaard boven en snijd een bloedappelsien door twee.
Een dag later droom ik over diezelfde jongen (die ik trouwens niet ken :-)) dat ik weer rondloop met hem en dan een fruitkraam tegenkom waar een oude man staat, hij loopt daarnaar toe om weer fruit aan me te geven. Weet er iemand wat dit wil zeggen?

14 jaar geleden

Hoi

Een straatje is een stukje levensweg van je zelf

Ogen
Wanneer je droomt dat andermans ogen je volgen, dan is dit een gunstig voorteken voor veel liefde om je heen.

En ik denk dat je beter voor je zelf moet zorgen, denk aan die bloedsinasappel.

Kijk of jeer wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024