Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen over een vriend die uit een raam springt en nog leeft

esmee
14 jaar geleden

Hoi ,

Ik droomde deze nacht dat ik in mijn zetel zat om mijn laptop te maken en uiteindelijk kwam ik terecht bij een goede vriend in zijn appartement.
En we waren aan het praten over een bepaald persoon die met dezelfde wagen rijd als mij ''dat wel degelijk ook in het echte leven zo is'' opeens springt die vriend door zijn raam van zijn appartement en ik kon hem niet redden want ik zat vast met mijn rechteram in men broek die ik er niet uit kreeg en als kruipend ging ik naar het raam en ik zat te wenen en te huilen door dat hij door het raam sprong maar uiteindelijk stelt die jongen hem recht en begint te glimlachen en springt ineens weg . Ik kreeg het gevoel dat hij zelfmoord wou plegen om mij schrik aan te jagen waarvan het niet is gelukt, want hij leefde nog , wat betekent deze droom ? Want ik werd als huilend wakker gemaakt door men droom , kan iemand mij vertellen wat deze dromm wil betekenen want hij is echt wel een jongen die diep aan men hart ligt...

groetjes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024