Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Alles doorelkaar

14 jaar geleden

Hey =)

Ik zit met een raar gevoel. Ik droom de laatste weken echt alles doorelkaar. Het gaat altijd over mijn twee beste vriendinnen, die ofwel doodzijn ofwel iets meemaken. Vooral 1 van mijn twee beste vriendinnen speelt de hoofdrol. Ik word werkelijk van het ene 'verhaal' in het andere gesleurd. Sinds vorige week is mijn crush ook een rolletje gaan spelen. Bovendien stort mijn school ook nog een paar keer per week in xD Overdag ben ik echt doodmoe omdat ik moeilijk slaap 's nachts (wegens die dromen dus.) Bovendien herinner ik 's morgens alleen maar vage flarden van mijn droom. Kan iemand mij in hemelsnaam vertellen wat mijn droom mij wilt vertellen?

Groetjes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024