Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

foto''s maken

kimkre
14 jaar geleden

ik was eers uit een raam foto's aan het maken van een weiland van een groen weiland met een houte hek..en een donker blauwe lucht met soort zonsopgang ( die kleur zat er in geel oranje ) daarbij stond er een boom die was aan de onderkant nog bruin ( de blaadjes ) en de bovenkant groen...
toen liep ik er naartoe en was ik nog meer foto';s aan het maken van de boom..en het plaatje er omheen.
toen wou ik dichterbij komen en zat er een donker iemand op de grond en toen ik dichterbij kwam kwam hij omhoog en ging hij mij achterna.

ben benieuwd... wat jullie er van denken.. :)

14 jaar geleden

Hoi kimkre

Meestal maken we een foto om ons een duidelijk beeld van iets te vormen of om het als herinnering te bewaren. Ook in de droom heeft het die betekenis. Wie zijn medemens fotografeert wil zich daarvan een duidelijk beeld vormen. Fotograferen we andere dingen, dan willen we mogelijk onszelf daarvan een juist beeld vormen. Let op, datgene dat gefotografeerd wordt in de droom is meestal symbolisch bedoeld.

Wie in de droom over een weiland loopt heeft een driftleven dat zich door niets laat storen

Bomen zijn in de wereld van dromen altijd gezien als krachtige symbolen.

Wie in de droom zelf iemand achtervolgt, moet er goed opletten waarom hij dit doet.

Kijk maar of je er wat aan hebt

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024