Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Raar

Pieter
14 jaar geleden

Beste mensen,

Ik heb een vraagje over dromen die mijn vriendin de laatste tijd heeft.

Ze droomt de laatste tijd steeds vaker dat ik het uit maak of dat ik vreemd ga met iemand uit haar vriendenkring. Ze wordt dan vaak huilend wakker.
Ook droomt ze vaak dat er iets ergs gebeurd met haar ouders, ik of andere mensen die belangrijk voor haar zijn. Ze droomt bijvoorbeeld dat ze worden aangevallen door dieren (ze had het laatst over een soort os of bizon), dat ze een ernstige ziekte krijgen of dat ze dood gaan bijvoorbeeld.

Dit is aan de gang sinds een tijdje, twee of drie maanden, eerst was het altijd 1 keer in de week. Maar tegenwoordig heeft ze het meerdere keren in de week en ze wilt er graag van af.

Nu wil ik graag weten waar die dromen vandaan komen, wat ze betekenen en wat ze er eventueel aan kan doen.

Bij voorbaat mijn grote dank.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024