Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Ik heb vannacht iets heel raars gedroomd. Het was heel eng en bloederig, maar het blijft me aan het denken zetten.
Ik zou graag weten wat het betekend.
Ik was een vampier en werd achterna gezeten door een groep weerwolven.
Ik lag gewoon in mijn bed maar werd er door hun uitgehaald (in hun menselijke vorm)
Uit eindelijk kwam ik ergens in een bos, en had hun leider ontmoet.
Hij vroeg me van alles, wat ik me niet meer kan herinneren.
Omdat ik geen antwoord gaf en zelf niet eens wist dat ik een vampier was maar hij het niet geloofde ging hij met zijn hand dwars door mijn lichaam heen op verschillende plekken, waarna hij zei dat als ik geen vampier was geweest ik nu allang dood had moeten zijn.
Na een tijdje stopte hij, en viel ik op de grond.
Ik kan me herinneren dat ik een groot huis zag, van hout gemaakt.
En allemaal wolven en bloederige mensen (wat waarschijnlijk ook wolven zouden moeten zijn, omdat hun niks gedaan werd.)
Even later kwam de leider weer aan en hij tilde me van de grond.
Ik keek hem aan en opeens begint hij me te zoenen.
Ik begon tegen te stribbelen en ging bijna over me nek, waardoor hij stopte.
En toen keek ik hem weer aan en begon ik hem zelf te zoenen.
Op het begin was het heel lekker, maar daarna stikte ik bijna in zijn tong.
Toen zei hij dat hij me eigenlijk geen pijn wilde doen maar dat het wel moest vanwegen de anderen, en sleurde me mee naar een luik en opende die.
Ik keek naar beneden en zag twee grommende honden (ik denk pitbulls, want daar leken ze op) , een wit paard dat met een touw vast stond aan een houten paal en 2 andere mensen die vampiers zouden moeten zijn want de honden stonden om ze heen en waren aan het grommen en beten ze af en toe.
De leider riep naar beneden dat de honden mijn niet mochten aanraken, maar ik had er zelf niet veel vertrouwen in omdat mijn gevoel me vertelde dat het de honden niet veel uit zou maken.
Ik vroeg de leider of hij me alsjeblieft niet in dat "hok" wilde gooien, dus ik mocht er uit mezelf in springen.
Ik dook gelijk in een hoekje omdat ik me daar een klein beetje veiliger voelde en keek toe hoe de andere twee bebloed en schreeuwend op de grond lagen bij de honden.
Een hond keek mijn richtig in en gromde waardoor ik snel de andere kant op keek.
Uit eindelijk gingen de honden in een ander hoekje liggen.
Ik keek om me heen en zag het paard en bedacht me dat ik daar naar toe wilde, omdat ik vroeger veel van paarden hield en nog herinnerde dat ik me bij paarden wat meer op m'n gemak voelde als het even niet ging.
Het paard was heel rustig en ik aaide hem, en was zachtjes tegen hem aan het praten.
Daarna besloot ik om te kijken hoe het met de anderen ging die verslagen op de vieze grond lagen.
Een daarvan vroeg hoe ik hier terecht gekomen was en we hadden een gesprek.
Uit eindelijk vertelde hij mij, dat het raar was dat ik zo met het paard kon omgaan omdat paarden meestal helemaal duivels worden als er een vampier bij ze komt en ze dan helemaal gingen tijgeren en wild doen.
Vlak daarna kwam er iemand van de groep wolven binnen springen en liep naar mij toe.
Hij vroeg of ik al gegeten had waarop ik zei dat ik niet zeker wist of ik wel hun troep wilde eten, dus dat ik paste.
Hij zei dat ik gerust een beetje bloed mocht hebben.
Ik vertelde hem ook dat ik nooit van me leven bloed gegeten/gedronken had maar hij zei dat het moest dus ik nam een slok.
Gek genoeg vond ik het lekker en wilde ik nog meer hebben.
Later kwam er een andere hond, keihard op me af rennen, maar het paard beschermde me en had hem geplet tegen een van de muren.
Verder is alles heel erg wazig, en weet ik niet precies hoe ik het moet verwoorden.
Maar ik droom nooit over zulke on-realistische dingen.
Meestal droom ik wel kut, en over dingen waar ik niet over wil dromen maar dat gaat meestal over iets wat is gebeurd, of nog kan komen.
Hier kan ik echt niks uit halen, wat het misschien zou kunnen betekenen.
Kan iemand mij helpen?
xx
Droominfo, © 2024