Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kind achterlaten

Fieke
14 jaar geleden

Hallo,

Ik droomde van de week over mij dochtertje en haar vriendinnetje. Ze zijn allebei vier. Ik droomde dat ik samen met de vader van het vriendinnetje wegging, en de dametjes bij mij thuis achter liet. Ik had het volste vertrouwen dat ze het wel zouden redden samen, maakte me er eigenlijk helemaal niet druk over, was vrij laconiek. In eerste instantie waren we gewoon in onze eigen woonplaats (geen idee wat we deden) maar op een gegeven moment waren we in een stad zo'n anderhalf uur bij ons vandaan en ik raakte in paniek. In paniek dat die twee meisjes moederziel alleen bij mij thuis zaten en nergens naar toe konden. In paniek dat het nog zo lang zou duren voordat ik thuis was.

En toen werd ik wakker, met een rotgevoel.

Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?

Dank alvast,

Fieke

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024