Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Iemand probeert mijn leven kapot te maken

Nona
14 jaar geleden

Hallo iedereen,

Kan iemand mij helpen met mijm droom.
Ik droom de laatste paar dagen dat iemand mijn succes en mijn leven kapot wil maken. Wat ik er mee bedoel is dat ik sterk in mijn schoenen sta en zij mij dat niet gunt. Ik droomde dat zij alles van mij afpakte. Ze zorgde dat ik werd ontslagen en ze pakte mijn gezin af. Iedereen keerde met zijn rug na me toe. Ze lachte mij uit!!!! En zij keek zo trots wat ze mij heeft aangedaan.

Heel erg! Ik hoop dat iemand mij kan helpen want dit is zo frustrerend.

14 jaar geleden

Hoi eenling

Hoi ben je in het leven zelf, het lijkt wel of je je plaats in het leven niet in neemt en daar droom je over.

Laat zien wie je bent en laat je niets afpakken, je droom is een zelf over schatting, maar het tegen gestelde wordt in die droom bedoeld.

kijk maar of je er wat mee kan.

Groten h@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024